Wednesday, March 18, 2009

Aku seekor nyamuk terhebat





Aaahhhh.......aku tak takut laaaaa Shieldtox tu??? ape sangat sembur2, ingat aku dah tak reti bina kekebalan dalaman ka??? bodo itu pompuan...! Oooooiii kawan2....mari la kita joli sakan and sambil2 tu hirup darah dia kan? dah la sorg2 dok dalam office, banyak kerja sangat la tuh konon!


Maka berterbangan laa 5-6 ekor nyamuk keliling office yang seluas 14 kaki x 14 kaki bersamaan 196 kaki persegi itewww. Maknanya, 14 kuasa dua la tuh.

Kawan2!!!! Dia still sembur2 lagi laa Shieldtox kat kita!!!! jom kita hover2 around office dia sampai dia naik bosan. Cheehhhh dia pon tengah on alert tu, kemut taknak derma barang 1-2 ml darah. Kemoooooooooooottttt!




Eiishhhh sembur laaaaa sembur laaaa......aku pedulik hapaaaaaaaaaaa!

Seketika dia berpusar2 di udara mencari kawan2nya yang lain. Ke manakah mereka pergi? takkan dah mamposssss kot benak hatinya berkata2.

Tak pe....Tak Pe, ko dengan Shieldtox ko menang ini kali. Aku nak sembunyi kat ventilation atas bilik ko and tunggu sampai dah segala bau2 harum Shieldtox hilang. Kan ku serang ko once ko masuk jer office ko balik! Ko dengar tak! U hear me???! eh ape bangang aku ni, mana dia dengar, tengok ajer la size badan aku yang agak2nya kalau di scale down kan adalah serupa nisbah 1: 10,000, yakni pompuan tu 10,000 kali lebih bagak dari aku!

Pagi keesokannya.

Cissss.....dia main sembur lagi????? dah la aku lapaaaaaarrrr gilaaaaa vaviiii ok....vavi pon tak laparrrr macam haku, how? I need blood, u stingy old hag! Naaaahhh aku serang ko dari tepi.....eh eh fuhhhh selamat dari kena pelepaaapppp tengah kedua2 tapak tangan gergasi dia.....

Dan nyamuk itu masih belum dapat habuannya.


halaaaammaaaakkkkk, dia pi sembur baik punya kena daaahhh!!!!!!! Nampak nya aku mati kekempisan perut juga laaa....

Lalu menghembuskan nafasnya yang terakhir di atas sebuah black planner-diary.

Sekian karangan saya pada pagi ini.

8 comments:

Unknown said...

Manal!

Hahahahah.. x de keje eh?

Marha (using Afuandi's gmail of coz)

ManaL said...

Marha ,

Sebab hangin berperang dgn nyamuk la ni!!! tetiba diorg attack byk2 skali datang!

ardy said...

Hehe, I prefer whacking them with both palms. And when I see roaches, I will whack them with a rolled newspaper. Now that's satisfaction!

ManaL said...

Ardy,

Apparently ramai laki yang takut lipas these days ! We hope there would be many more like you who can crush those ugly pest with whatever u have but bear in mind, crushing a roach will cause all its slimes and white thingy to stick to where the CSI scene is and its one hell of a mess ok? Bau busuk humang hai!

Bapak i lagi la tepis dgn tangan dia jer, pelepoop jatuh lipas tu. Nak lagi adventurous, u jentik kepala lipas tu kuat2. Ada berani?

ardy said...

Oh yes! If I can't find anything handy nearby, I would smash it with my knuckles. No mercy!

ManaL said...

Ardy,

No mercy? ala2 WWE jer....

Siti Khadijah said...

Manal,

That was brilliant......LOL.

ManaL said...

Madam Curi,

Hehe...I tried to observe things in a different angle...